Tur att man är ledig!

Igår gav jag upp på jobbet och gick hem kl 8.
Var nära på att både svimma och spy flera gånger och det funkar ingen vidare när man har mitt jobb. Jag kan inte gå på toaletten när jag vill tex. Istället kan man få stå och hålla sig, vilket är väldigt farligt i längden!


Har vaknat flera gånger inatt av att jag haft ont i magen. Funderar på att ringa sjukvårdsupplysningen. Deras svar kommer såklart att bli att jag ska gå till doktorn och iså fall får det bli så.

Det får bli att ligga hemma idag och ta det lugnt. Behöver ju plugga så nu har jag tiden till det iallafall.
Inväntar Top Model iallafall. Alltid lika kul att titta på även om man sett det 100 gånger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0