Träningsvärkens träningsvärk har varit på besök

Ja ni. I helgen har jag gått som en pensionär, eller ja en 80-åring ren ut sagt!
Har aldrig i hela mitt liv haft en sån träningsvärk som nu. HELA underkroppen har varit drabbad och musklerna har varit såååå ömma. Kul med resultat måste jag säga, men fy fanderns för att röra sig när det känns så haha.
Tack och lov så har jag varit ledig i helgen, annars hade det blivit problem på jobbet.

Idag har jag kört ett armar,mage,bröst pass och jag anar att bröstmusklerna kommer att värka imorgon:)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska jobba extra mellan 12-17 idag så har lite att stå i innan jag pallar mig dit.

Önsketänkande:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0