Tidigt gympass

Idag blev jag väck vid 7.40 och ville egentligen bara somna om.
Men duktig som jag var gick jag upp ur sängen trots att det var kallt och tog på mig mina träningskläder.
Med kallt så menar jag 16-17 grader, vi har nämligen fel på våra element. Dem ska äntligen komma och kolla vad det är som står på, Thank you God I say!

Var på gymmet redan klockan åtta idag. Blev armar och mage. Ett ganska kort pass men alldeles lagom.
Är fortfarnade lite pensionär i ryggen sen skottningen haha. Men det släpper nu iallafall:)

Idag blir det att plugga hela dagen för att sen gå till jobbet. Jobbar till 23.15 idag och börjar 6.30 imorgon. =/
Inget roligt pass, men det får gå.

Nu ska jag kasta mig in i mina böcker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0