Shoppa i Växjö

Ja nu har man städat hela lägenheten och varit ute med vovven 2 gånger.
Nu är det bara lunchen som ska ner i magen, långrunda med vovven som ska promeneras och sen piffa till sig.
Kl ett kommer nämligen världens bästa Angelica hit. Hon ska få åka till Växjö för första gången idag.
Blir antagligen en liten fika och shopping där. Jag ska dock bara kolla efter skor eftersom jag har presentkort.
Sen ska jag till Stadium för att kolla upp lite om sportbhn jag fick av min sambo i alla hjärtans dag present.
Funderar på att byta den till en svart då jag är rädd för att den kommer att förstöras snabbt imed att den är vit.

Ja det tål att funderas på. Nu ska jag börja fixa mig och sen äta lite lunch:)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0