Kollar på OS och pluggar

Sitter här med huvudvärk och kollar på OS samtidigt som jag pluggar. Har hunnit med en hel del med pluggandet idag vilket känns skönt! Just nu är det curling vilket gör att jag lyssnar samtidigt som jag pluggar istället för att bara sitta och titta. Kollar man på poängen så ser det inte så ljust ut för dem svenska damerna nu.

Känner att pluggandet räcker för idag. Ska ha boken med mig till jobbet så jag kan försöka att lära mig lite viktiga ord och begrepp. Ser inte fram emot att gå till jobbet för den delen. Ska beställa idag och det blir alltid så stressigt.
Sen mår jag som jag mår så stress är inte något jag ser fram emot.

Är ledig imorgon och då ska jag vila upp mig. Är dessutom ledig två helger irad så det känns bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0