jag ber om ursäkt!

Förlåt för att jag inte har skrivit något på så länge!


Men dagarna har bara rullat ifrån mig samtidigt som jag saknat ork och inspiration.
Men en viktig sak är att jag tränade 4 gånger förra veckan vilket inte har hänt på länge!
Jag hoppas att allt vad sjuk innebär lämnar mig ifred nu så att jag kan få fart på min träning igen.

Suget börjar komma det enda som tar emot är att behöva ge sig ut i det här vädret. Det är jättefint och mysigt men det är alltid skönare att vara inne. Dessutom är det så tråkigt att komma med blöta och kalla fötter till gymmet.
Någonting säger mig att det bara är att vänja sig! Det är ju inte direkt något jag dör av. Ett par extra strumpor är ju lösningen på problemet.

Sitter just nu och väntar på att jag ska bli upphämtad för att åka på ett möte med facket. Ska bli spännande och se vad som kommer sägas. Har ont i magen bara jag tänker på jobbet just nu. Är himla glad över att få vara ledig idag:)

Har mått illa de senaste dagarna nu med. Vet inte riktigt vad det är =S
Och nej jag är inte gravid. Alla förknippar det direkt med ordet illamående. Men icke sa nicke så är inte fallet!

Nu ska jag dricka upp min goda juice och sen klä på mig.
Hej så länge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0