Dags att plugga

Nu har jag fått se top model, diskat, påbörjat att skriva nytt cv och varit ute med vovven.
Nu är det bara två saker kvar. Plugga och laga mat att ha med sig tll jobbet.

Ingen träning denna veckan, suger. Igår mådde jag allmänt mysko. Och fram mot åtta tiden på kvällen kom helvetet tillbaka. Ont i magen och illamående. Har varit riktigt jobbigt att sova inatt med andra ord! Pyton säger jag bara!


Jobbar stängning ikväll och det skrämmer mig lite. För tänk så kommer det ikväll? När det dessutom är hockey och stressigt . Det får helt enkelt bli ett kommande problem.
Är ledig i helgen och ska bara inventera någon timme på söndagen. Money money:) Dessutom är det roligare än att stå i kassan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0