Dagens träning:

SKOTTNING!

Fy hundan vad mycket snö det har kommit inatt! Jag bor i lägenhet varav det finns ca 10 andra lägenheter i samma fastighet.

Men om man gör som jag gjorde idag så ta man inga chanser längre. Min sambo gick ner till bilen 7.55 och  jag hoppar in i duschen. Efter ett tag märker jag hur någon rycker som en galning i dörren så jag springer ut för att öppna (Förstod att det var min sambo).

-Skynda dig och ta på dig Emma bilen sitter fast!
- Ohhh nooo med en stor suck tänkte jag. Detta kommer bli ett helvete.

Vilket det blev! Men tillslut gick det så jag hoppas att han inte står fast någon annanstanns just nu bara.
Jag tar på mig att skotta hela vår parkering bara för att det inte ska ske igen. Dessutom blir det motion.

Nu måste jag äta frukost då magen kurrar. Sen blir det att ge sig ut igen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0