4½timmar övertid på min extra tid

Igår gick jag till jobbet som om det skulle vara en vanlig dag. Puh! Hade jag bara vetat så hade jag hellre börjat tidigare!
Igår berättade chefen att miljö och hälsa skulle komma på besök idag 8.00 och jag vet hur petnoga allt är.
Jag som skulle jobba mellan 12-17 jobbade mellan 12-21.30 istället. Vi har så mycket på jobbet att mycket kan komma efter. Man gör sin städning, men det är så mycket er städning som egentligen ska göras.
Man måste vara pedant och för det krävs tid. Igår gav jag det tid och det blev riktigt fint. Ska försöka göra sånt här så ofta som möjligt. Bättre att hålla det rent och fint alltid:)

När jag vaknade tänkte jag att jag skulle träna, men nej det får nog bli vilodag idag istället. Skulle pluggat igår men hann  dessvärre inte med någonting eftersom jag fick jobba över så länge.
Fryser som bara den och tittar man ut så öser snön ner. Jag som vill ha vår:(
Ett varmt bad med tända ljus får det bli! Mot badrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0