1 månad kvar till min dag

Om 1 månad så fyller jag år:) 21 år blir man förstås, och självklart ska man jobba stängning den dagen. BLÄ!

Men men nu får man ine glömma alla viktiga dagar som kommer innan dess.
På söndag är det alla hjärtans dag och jag har inte ens hunnit tänka på vad den dagens ska innehålla. Vad ska man ge? hmm.. Har en del att fixa idag. Ska även försöka hitta en present till min kompis som fyller år på måndag.

Tänkte ta en runda på stan idag och se vad som finns. Blir vila från träningen idag då jag har ont i halsen så då hinner jag titta runt efter presenter istället.

Ett ben och ryggpass har jag hunnit med nu i veckan och mer väntar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0