Wrong!

Det blidde ju inget benpass. Det har jag redan hunnit med nu i veckan ju. Det var minsann dags för axlar och rygg. Himla himla skönt pass med lite folk på gymmet. Nu sitter man här svettig och äcklig och ska snart äta lunch, sen blir det promenad med vovven.  Håller tummarna för att slippa regnet!

Ska jobba ikväll men är ledig fram tills 15,30 ungefär. Tänkte att jag ska träna på textning. Måste vara förberedd ifall mina släktingar vill att jag ska skriva banden till sorgdekorationerna. Och ni ska bara veta att det är mycket mycket svårare än det ser ut. Tacka gudarna för att jag skriver hyffsat fint och tycker att det är roligt.
Gör man misstag så är det ett dyrt misstag. Både banden och pennorna kostar ju skjortan!

Nej hörrni. Nu ska jag käka lite lunch tänkte jag:) Jag hoppas att ni får en trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0