Och så kom lönen..

Har lyckats ta mig ut idag för att handla hem lite viktiga saker. Min ansiktsrengöring var nästan slut så det var prio 1!
Rengöringen gick på 345 kronor och ansiktskrämen på 545 kronor. Har jobbat ihop extra pengar till min ansiktskräm så egentligen berör den inte min ekonomi om ni hänger med. Det var pengar jag egentligen inte skulle haft och då kan det vara skönt att lägga dem på något man annars fasar för att köpa. Ett av de bättre köpen jag någonsin gjort, men ack så mycket pengar.

Sen har jag även inhandlat en badrumsmatta och en prydnadskudde på Jysk. Sedan bar det av till Lindex för ett par leggings jag ska ha på lördag. Och sist men inte minst har jag köpt en bröllopspresent som brudparet ska få på lördag!


Kommentarer
Postat av: soffan

Jag får inte min förrän på måndag... :(

2010-08-24 @ 13:28:08
URL: http://soffans.shapemeup.se
Postat av: Jenny

sv: Det hoppas jag med! :) Man blir ju toookig av att inte kunna träna som vanligt!

2010-08-25 @ 20:49:24
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0