Möhippatips någon?

Regn och rusk och inget uteväder!
Har blivit ett skönt benpass idag på morgonen samt n promenad med mina föräldrars hund som jag passar.
Sen har jag även hunnit med att gå i lite affärer samt hälsat på en arbetskamrat som kommit tillbaka efter sin semester.

Just nu sitter jag och brainstormar utan någon vidare kontakt haha.
En vän till mig ska gifta sig om tre veckor och tyvärr har ingen möhippa kommit på tal. Hon känner inte så många så nu tar jag snart saken i egna händer! Alla förtjänar en möhippa/svensexa. Dock en som passar den som ska gifta sig, och inte de som fixar den.


Någon som kan komma med billiga ideér?

Kommentarer
Postat av: sonya

önskar jag älskade gymmet, det kunde behövas!

Fin blogg!

2010-08-13 @ 10:42:51
URL: http://sonyafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0