Bröllop och begravning

Usch nu börjar det knyta sig i magen på mig!
På torsdag ska min farfar begravas och på onsdagen ska jag åka ner för att göra sorgdekorationer. Var så himla länge sedan nu så det har börjat pirra lite i magen på mig om man säger så. Sen veckan efter så ska jag göra brudbukett och bordsdekorationer. Detta känner jag mig dock säker på, MEN.... Saker och ting kan alltid gå fel!
Tänk så kommer inga blommor? OMG!

Nej man får bara lugna ner sig och hoppas på det bästa. Var ju trots allt över två år sedan jag gjorde något av detta sist. Men jag tror att jag kommer få klappa mig själv på axeln och säga bra jobbat. Jag hoppas det iallfall!

Nu ska jag ta och sticka till gymmet innan regnet börjar ösa ner! Mot ett benpass!:)


Kommentarer
Postat av: L I N N

Hoppas du får en bra fredagen den 13:e! =)

2010-08-13 @ 10:23:38
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0