Blää för regnet

Idag blev det armar,bröst och mage som fick tränas på gymmet. Tacka gudarna för att jag körde dit säger jag bara! Jag han parkera bilen och öppna dörren och så kom världens ösregn! Och ännu roligare just då var att jag visste vad som väntade efter träningen. Då skulle jag åka ut till skogen för att hitta lite fint att ha till sorgbinderierna.
Som tur var så hann jag parera in träning och skogsvandring väldigt bra. Jag höll mig nämligen inne medans der ösregnade och gick ut när det slutat. Allt detta av en slump!
Påväg ut i skogen höll jag nästan på att köra av vägen när jag hörde nyheterna. Polisen i Hyltebruk beskjutna med automatvapen. Jag satt med stora ögon och öppen mun när jag hörde detta och var i småchock! Tänk där har jag bott i 10 år och hade säkert varit kvar om det inte vore för att jag hittade min pojkvän i Ljungby.

Glad över att jag flyttade är väl allt man kan säga. Har hänt mycket konstiga saker nu på sista tiden.

Nej nu ska jag unna mig en hemmagjord chokladmuffins och sedan asa in mig i duschen. Sen blir det att jobba vid 16,00.

Ha det så bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0