100802

Hejsan svejsan!
Nu var min ledighet snart slut! Börjar jobba vid 16 idag och är inte ledig försen på måndag igen.
Hoppar in extra på onsdag och söndag vilket är mina ledig dagar egentligen. Men vad gör man inte för lite extra klirr i kassan?

Har varit en vilohelg, alltså ingen träning. Men idag har jag avverkat ett rygg/axelpass vilket kändes underbart!
Imorgon ska jag ställa klockan så jag hinner träna och handla innan jobbet. Funderar på om jag ska köra ben och bröst eller kanske armar och mage? Det får morgondagens träningssug avgöra:)

Nu ska jag ta och fixa lite hushållssysslor innan jag ska vidare till jobbet!

Ha en toppendag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hallå! Nyligen bestämde jag mig för att lista Sverigs samtliga bloggar inom ämnet hälsa. Däribland ämnen såsom recept, näringslära, viktnedgång, träning, livsstil och sjukdomar. Eftersom din sajt passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du registrerade den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis är det helt gratis.



http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2010-08-04 @ 00:14:34
URL: http://biggest-loser.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0