Vilodag idag med!

Min förbaskade visdomstand krånglar igen! Känner mig febrig och har ont i halsen.
Ska till tandläkaren den 28:e så for hoppas det inte är några problem. Dem har ju redan sagt till mig att mina visdomständer inte ska växa mer så att jag slipper dra ut dem och liknande =S
För er som inte vet det så har jag aldrig dragit ut några tänder eller borrat, vilket är bra för jag är livrädd för det!
Har inga problem att gå dit såvida det är undersökning, men skulle det vara något annat så skulle jag nog vända så fort jag kommit in i väntrummet hehe.
En liten mes är man :P

Blir vilodag idag med imed att jag mår som jag gör. Så nu ska jag in i duschen och sen fixa mig. Vi har inte fått loss däcken på bilen så måste till verkstan. Dem satt som berget och som alltid är vi ute i sista minuten. Skulle ju varit bytt igår. Men bättre sent än aldrig som många säger.

Sen blir det att luncha med Angelica:) Ska bli himla kul att ses igen.

Ne nu får jag ta tag i mitt liv och inte bara häcka vid datorn.
Ha dé bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0