Vilket pass!

Sitter här med min special shake- en smoothie med protein och kolhydratpulver i. Mina armar skakar som bara den och jag är tom på enegi just nu!
Körde ett riktigt intensivt pass då jag tränade armar,mage och bröst. Och någon kommer ha träningsvärk imorgon tror jag:)

Känns toppen!

Imorgon är jag ledig och då är tanken att jag ska både träna och ut och springa. Så det får bli att äta och dricka bra idag, brukar bli slarv med det när jag jobbar på kvällen. Lätt hänt att man glömmer att äta och sen sent på kvällen är man vrålhungrig. INGEN VIDARE!

Ne nu får jag ta och dricka upp och sen hoppa in i duschen. Kan ju inte bara sitta här hela dagen, måste plugga med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0