Veckans träning hittills och veckans besvikelse!

När jag stod på jobbet igår så kom  det som alla hade prata om, nämligen snö!
Visst var det fint att titta på även om hela Sverige varit snötäckt i flera månader och precis fått se glimtar av våren. Men nu vill vi ju faktiskt ha vår och inte snö! Visst detta kommer vara borta imorgon och snart är det sol igen, precis som april månad alltid brukar fungera.

Men det är ingen vidare att köra med sommardäck när det är snö. Finns ju många dårar som drar på och fattar inte vad som kan hända. Jag har alltid sagt att folk får göra vad dem vill i trafiken så länge som inga andra riskerar att bli inblandade.
Jag bor så att jag har utsikt öven en fyrvägskorsning som är skymd från vissa håll. Det är 50 där och ibland kommer folk snabbare än 50 och saktar inte ens in. Jag blir rasande. Tänk så hade ett litet barn kommit och cyklat rakt ut? I den hastigheten överlever ingen.
Kan man som förare leva med det?

Skärpning på er!!


Nu gled hela inlägget över till bilkörning helt plötsligt. Menningen var att jag skulle skriva min träning! :)

Måndag= Armar och mage+ liten löprunda
Tisadag= Rygg och axlar
Onsdag= Ben (+ löprunda????) Är inte så lockande när man tittar ut. Men idag är jag ledig och har tid till det.

Nu ska jag iväg och köra ett hårt benpass.
Ha en trevlig dag allesammans!

Hade inte varit dumt att vara i Monaco nu:)


Kommentarer
Postat av: Martina

Riktigt aprilväder är det just nu!



Fin bild! :) Jag är klar med utbildningen nu i maj och skulle helst slippa plugga mer, är för trött och det finns ingen motivation till plugg.. Så den 17 maj är jag heltidsarbetslös. Vad skulle du vilja för annat jobb? Hur det med studierna?



Åh, tack! Jättefin blev trappan i jämförelse med som den såg ut innan. :P

2010-04-21 @ 08:50:58
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

vi har ingen snö än :D

2010-04-21 @ 10:20:27
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0