Svettigt!

Nu har jag varit på gymmet och kört ett benpass. Himla skönt!

Igår blev det vila från gymmet och en springtur på förmiddagen istället. Har ju noll kondis just nu och har som mål att springa 1.2 mil i sommar. Puhh jag längtar men ändå inte!

Just nu springer jag bara små rundor. Har blivit 3 kilometer de senaste gångerna och jag känner att det finns mer att ge. Bättrade min tid med över 1 minut igår från förra rundan. Men nu är ju målet såklart att jag ska klara av att springa långt. Så nu ska jag börja mig på lite längre sträcka. Det får helt enkelt ta sin tid att ta sig imål, huvudsaken är att jag klarar av att springa hela sträckan.


Har börjat äta järntabletter nu iallafall så nu kanske man kan börja känna sig som en människa igen.
Har varit nära på att svimma i flera dagar nu och jag vill kunna träna som jag gör, så det fick bli tabletter ändå.

Nu ska jag duscha och fixa mig lite. Börjar jobba vid tolv och tänkte att jag ska hinna plugga lite innan.
Slutar vid 5 idag så ska passa på att springa direkt efter jobbet. Såvida det inte är helt kaos på jobbet och man är helt slut efteråt. Men ska nog inte vara några problem.


Ha en bra dag på er!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Vem jämför sig SJÄLV? Inlägget går ju ut på att jämföra dem...? Haha! Du får nog ta och läsa igenom igen.

2010-04-29 @ 09:57:42
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: - Savefors

Hoppas att du får en bra torsdag =)

Kram!

2010-04-29 @ 11:16:15
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0