Skönt pass!

Var helt ensam på gymmet när jag började träna idag. Är så himla skönt!
Någon mer än jag som tänker väldigt mycket när jag tränar?

Tränade armar, mage och lite bröst idag och är helt tom på energi just nu.
Har fyllt på med lite så jag hoppas att det hinner laddas upp tills jag börjar jobba vid 12. HImla skönt att bara jobba 5 timmar idag och bäst av allt är att man slipper stängningen. HATAR stängningen.
Det är ju inga problem att göra det ibland men att man gör det 11 av 16 arbetspass ser jag som orättvist då vi är flera som jobbar.

Ne nu blir det att hoppa in i duschen och sen sminka sig. Måste hinna fixa till mitt CV då jag ska till arbetsförmedlingen imorgon och få hjälp med att skriva ett cv som ger mig nytt jobb:)

♥ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0