Njuter av minsa sista minuter

För snart ska jag till jobbet. Men det är bara att gå dit och tänka på morgondagen, fö då är jag ledig igen:D
Ska dock till tandläkaren imorgon=/ Ingen fara sålänge som det inte är något fel, men säger dem hål eller dra ut så springer jag nog haha. Ibland är man minsann mes :P

Torsdag blev det mellanpass istället för stängning så jag jublar:) Kanske jag hinner springa en runda på kvällen med. Hade inte suttit fel.
Fredag stänger jag och öppnar på lördag. Så min träning kommer nog se ut såhär ungerfär:

Onsdag- Gymmet på morgonen, springa på eftermiddan
Torsdag- Gymmet på morgonen, springa på eftermiddan
Fredag- Gymmet
Lördag- Vila
Söndag- spring eller gymma.

Blir säkert något pass mindre än jag skrivit, men detta är iallafall planen.

Nu får jag fixa iordning mig lite.
Ha en toppendag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Martina

Det har varit ett par jobbiga dygn med vattenskadan. Det är mycket jobb men jag tror att det kan bli riktigt fint när det är klart. Har inte varit nöjd med sovrummet innan.

Trist att du jobbade på torsdag, annars hade det varit riktigt roligt. :)

Älskar inredning gör jag med, vi kanske skulle kunna ses inom de närmaste söndagarna om du är ledig?

2010-04-27 @ 17:34:16
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0