När snön försvann kom världens snöfall igen!

Var ute och sprang en runda innan idag och kändes riktigt bra.
Har aldrig varit mycket för att springa men iår ska det bli ändring på det. Har knappt någon kondition
men med mål och envishet så klarar man allt!

Var så glad när jag spran för all snö hade försvunnit, MEN!
För 10 minuter sen för det stora bomullstussar av snö från himlen. Suck!
Men det verkar lugnt nu,och jag håller tummarna.

Har planer för lördag och då får det absolut inte snöa och regna!!
Önskar verkligen att jag kunde säga vad jag ska göra. Men en som involverad i detta som inte får veta något läser bloggen. Du får se vad som händer på lördag älskling:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0