Möte med Arbetsförmedlingen

Nu vid 15.00 ska jag på möte med arbetsförmedlingen.
Vill byta jobb och ska dit och prata lite med dem. Sist skrev jag bara in mig och sen wips så hade jag ett jobb.
Hade inte ens behövt vara inskriven. Men nu ska jag ge det en chans för min egen skull.
Livet är kort, det går inte att kasta bort dagar, veckor, månader, år på att gå till ett jobb där man inte trivs längre. Jag måste få utvecklas om jag ska drivas och nu har jag stått på samma plats och trampat ett tag och jag kommer ingen vart. Får vara slut med det nu!

Så Here I Come!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad roligt Emma! Jag skrev in mig på Arbetsförmedlingen för ett par dagar sedan. :)



Vi får ta tag i och ses! :)



KRAM

2010-04-20 @ 09:02:19
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/
Postat av: Djaanii

Kul med en träningsblogg!

Själv har man vila idag efter 2 gympass igår! =P

Ta hand om dig och kör hårt!



Mvh/Djaanii

www.djaanii.blogg.se

2010-04-20 @ 13:05:15
URL: http://djaanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0