Järnbrist idag kanske?

När man väl är laddad till tusen och vill träna så är det alltid något som sätter käppar i hjulet.
Känns som att jag kan ha järnbrist just nu, av olika anledningar.
Är yr i bollen,trött och orkelös.

Med andra ord så kändes det som att jag var någon annanstanns än på gymmet när jag tränade. Är sjukt när man känner så. Man minns i princip att man går dit och går därifrån. Allt där emellan  suddigt =S

Vill inte äta tabletter och jag vill klara det utan den hemska Blutsaften. *spottar och fräser, tviii*

Jag är himla glad över att jag gillar leverpastej iallafall. Det kan jag häva i mig haha. Måste nog ta tag i min kost igen nu när jag börjat träna så hårt igen. Vill ju springa idag men får se hur det blir med den biten.

Hur som helst så har min dimmiga tid på gymmet iallafall gett resultat i både rygg och axlar. För mina muskler är riktigt trötta nu!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0