=D

Nu är jag helt SLUT i mina ben! Precis som det ska vara.
Idag har träningen varit riktigt härlig. Jag är en liten periodare angående vad jag känner för när det gäller att träna ben.
Enda dagen är det roligt och andra dagen bara BLÄ.

Men idag var det riktigt kul. Kommer nog känna av dagens träning imorgon med. Vilket vore bra för då har det gjort nytta minsann.

Nu ska jag börja städa undan alla dammråttor som ständigt kommer på besök. Håller på att tvättar med och sen ska jag ta mig några timmar och plugga. Skönt att man är ledig idag iallafall:)




Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Ja, nu vill jag bara ha vår! :D

2010-04-21 @ 10:45:10
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Martina

Precis, tiden bara flyger iväg! Jag hoppas att jag kan få ett jobb inom det jag är utbildad till, handläggare, utredare osv. Jag har sökt en magister för säkerhetsskull, men jag vill inte plugga..



Vad bra att utbildningen är bra och att du lär dig massor! Förstår det, det tar också på krafterna att inte trivas på jobbet, hoppas du hittar något nytt! :)



Ja, vi måste ta och ses! :) Jag är ledig alla söndagar, så välj du en dag så skriver vi in det i vår kalender! :)

2010-04-21 @ 10:51:02
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0