AJAJ AJAJ

Nu sitter jag här mätt och belåten efter min skål med muslie. Var riktigt gott för en gångs skull.
Som ni ser på min rubrik kanske ni kan ana att det gör ont någontanns, och ja, det gör det.
Igår när jag kulle springa så powerwalkade jag till löpslingan som ligge nån kilometer härifrån. Skorna jag använder har alltid gett mig skavsår men tillsist så vänjer man ju fötterna, men självklart ska det nog ta flera veckor. Igår hade jag skoskav redan innan jag började springa! Sen sprang jag tre kilometaren och då var det verkligen ajajaj! Men det var absolut inte värst.... För när jag sen skulle gå hem så skavde det ännu mer än när jag sprang. Jag funderade ärligt talat på att gå barfota hem! Men istället fick jag lösa det smidigt och helt enkelt springa hem istället. Gjorde ju mindre ont iallafall.

Så nu sitter jag här med gigantiska blåsor =( And it hurts!
Men men idag ska jag ha vilodag och plugga i massor istället. Tänkte lägga mig ute på balkongen med datorn och skriva vidare på min affärsplan. Passa på att kanske få lite färg på sin bleka kropp med. Är så blek så jag bländar folk nästan haha.

Nu väntar solen på mig:)


Kommentarer
Postat av: Djaanii

Ser att du kör hårt på gymet!

Hoppas du får en bra dag!

Själv har man veckans första vilodag från träningen. Gött! =)



/Djaanii

www.djaanii.com

2010-04-15 @ 13:35:33
URL: http://djaanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0