Affärsplan

Hejsan hoppsan allesammans!
Nu sitter jag här svettig och trevlig efter ett benpass på gymmet.
Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för jobbet och äta lite lunch.
Har ätit soppa i flera dagar hehe. Gjorde ett storkok av min favoritsoppa och jag tröttnar aldrig. Dessutom är den bra att äta! Plus i kanten för det:)

Blir iallafall att jobba mellan 12-17 och sen hem och laga mat och fortsätta att skriva på min affärsplan som ska in i slutet på maj. Är det någon av er som gjort en affärsplan innan? Några tips?

Känner att tiden är knapp och inväntar mitt tentaresultat som jag redan vet hur det blir. Underkänd till 100 %.
Men det är bara att ta nya tag. Dock blir det att både plugga för tenta och sen skriva en affärsplan samtidigt.
Jobbet och träningen tar ju sin tid det med så det blir inte så mycket över. Men det är bara att kämpa på!

Nu väntar minsann duschen på mig! Ha det så bra allesammans!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha en positiv inställning istället! Större chans att lyckas då! ;) Jag hoppas iaf att tentan går bra för dig, eftersom du själv inte verkar göra det! haha. :)

2010-04-13 @ 21:13:56
URL: http://www.stayfit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0