Affärsidé

Hej allihopa!
Här sitter jag och kan knappt röra mina armar så slut som jag är i dem.
Blev ett hårt pass på gymmet och kommer nog känna det i armar och mage imorgon!

Blir jobb mellan 12.00-17.00 och sen hem och skriva ihop min affäridé. Den ska helst vara inne imorgon. Vi fick uppgiften igår och då skulle jag ju såklart jobba. Det är ju en fördel ju snabbare man skickar in den så man kan börja med sin affärsplan.

Imorgon ska jga jobba öppning så nån gång innan 5 ringer klockan iallafall. Sen på kvällen blir det Halmstad med min sambo då vi ska handla lite, sätta oss på en uteservering och sen kolla på bio. Blir den nya med Leonardo Dicaprio =D

Nu väntar duschen! Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Sökte efter lite träningsinspiration och hamnade här hos dig. Kommer gärna tillbaka hit! =)

2010-04-11 @ 17:37:47
URL: http://minkostochtraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0