Vad gör man när tiden inte räcker till?

Ajabaja på mig säger jag bara!
Har inte skrivit på tre dagar nu och hur ska man då kunna hålla koll på sin träning?
Hursomhelst:
Måndag: Sprang 3 kilometer - Gick bättre än väntat
Tisdag: Ben och ryggpass- Gick riktigt bra!
Idag: Armar och mage- Gick riktigt bra enda tills axlen började kännas igen=/

Jag får nog helt enkelt ta och lugna ner mig lite med min axel för det har tydligen inte släppt.
Jag har tänkt att jag ska försöka ge mig ut och springa mer.
Får jag ont igen så måste jag kolla vad det är så jag inte förvärrar något. Lite tråkigt att träningen ska bli lidanade bara.

Nu ska jag springa ner till bilen och hämta upp lite saker. Har varit och handlat lite idag, bland annat
  • En duk till köket
  • En golvlampa till vardagsrummet
  • Förvaring och annat smått och gott som behövdes
Har även varit inom bibblan och lånat böcker, lämnat saker till Röda Korset och handlat mat för hela veckan.
Belv med andra ors rätt så mycket att bära och tyvärr har man ju bara 2 händer.
Kunde vi inte fått ha tre stycken istället? Hade varit smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0