Sjuk- nu inne på vecka 2!

Jag har absinens och får snart panik!
Jag har inte tränat på ca 1½ vecka nu och har insett att jag kommer aldrig kunna sluta träna.
Så fort man inte har tränat på ett tag så kommer det monster inom en som får en att tycka och tänka dumma dumma saker. Detta ska det bli stopp på!

Började att känna mig smått bättre nu i veckan. Jag tränade inte för att jag är inte den som chansar!
Och så kom helgen och nu sitter man här förkyld och har ont i halsen. Från fredagen fram till idag har det blivit värre och värre för varje dag. Och detta lär sitta i=/ BUHU!



Helgen har varit underbar trots förkylningen. Fredagen spenderade jag med 3 vänner på middag och lite bowling. Kändes riktigt skönt att hitta på något med vännerna igen. Har inte sett dem sen i juli nämligen.

Lördagen fick jag och sambon min besök utav hans bästa vän med flickvän. Precis som sist så hade vi hur roligt som helst! Längtar till nästa gång med andra ord!

Nu ska jag försöka tvinga i mig frukost! Tänkte skriva in lite tips och trix alternativt lite övningar sedan. Lika bra när man ändå inte ska göra något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0