Nu mår jag bra igen!

Sitter här med min frukost i magen och känner mig allmänt nöjd!
Idag känner jag inte av någonting av det jag har känt det senaste dagarna så förklarar jag mig frisk:)
Ska känna efter noga och se om det kanske kan bli ett pass imorgon. Har ju missat hela veckan så tänkte slå ihop ett schema för hela kroppen i så fall. Men armar, rygg och mage känns absolut viktigast!
När man inte har tränat armarna på ett tag så känns det nästan som att man börjar få det så kallade "gäddhänget" som ingen vill ha. Allt är inbillning för så blir det inte på en vecka- vilken tur:)
Rygg,nacke och axlar har jag problem med så då måste jag stärka upp det annars blir det bara aj aj.



Nu ska jag färga och klippa mitt hår och hoppas på ett bra resultat!
Sedan blir det hejdå sommarkläder och hej hej höst och vinterkläder:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Ja, ibland behöver man påminnas att uppskatta det man har! =)

Lycka till med håret! =)

2009-09-16 @ 16:13:52
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0