Njuter av denna dagen med vila

Igår körde jag ett lite kortare benpass på gymmet och gick därifrån nöjd!
Insåg att jag måste höja tyngderna på alla mina benövningar. Jisses.
Igår flöt det på som ingenting och jag var faktiskt rätt förvånad när jag gick därifrån.
Var det så lätt förra gången? - Nej? -Wow då har man verkligen börjat märka resultat.
Jag har betydligt mycket mer muskler på kroppen nu och knappt något fett kvar. Jag har inte varit tjock utan bara haft en naturligt normalstor kropp. Nu har jag fastnat för att ha en fast och "muskulös" kropp istället.

Efter gympasset gick jag mina första golfrunda! Det blev på en korthålsbana bara, men gick bra för att vara första gången! Så detta ska jag göra om:)

Idag är det vila på schemat eftersom jag har blandat ihop helgerna. Det är inte lätt att vara förvirrad och ha mycket att tänka på!
Denna helgen jobbar jag öppning och då kan jag träna efter jobbet, så min tanke är att jag ska träna en dag på helgen och vila den andra.

Nästa vecka blir det full fart igen. Då kommer antagligen min bästa vän Angelica hit och gör mig sällskap. Som jag saknar henne! Och inte nog med det så kommer mina föräldrar imorgon och lämnar lilla Tea som vi ska passa i två veckor. En mycket busig och energirik hund om man säger så. Kommer själv behöva semester efter detta haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0