Morgonpigg? ..

God morgon i så fall:)
Vovven har varit ute på promenad och nästan all frukost ligger i magen.
Havregrynsgröt med keso och jordgubbssylt+ knäckis med leverpastej och gurka.
Till dricka fick det bli lite blåbärssoppa. Behöver alla C-vitaminer jag kan få.

Idag är det fullspäckat schema! Imgon ska jag träffa Angelica och sen dra vidare på tjejmiddag. Lördagen blir det raka spåret hem och då får vi besök nästan så fort jag kommit innanför dörren, så ja jag har en del jag måste hinna med idag inför lördagen.


  • Städa
  • Handla
  • Träna
  • Långrunda med vovven
  • Experimentera med förrätten
Tror det var mer=S ojoj inte glömma något!

Ska ta tag i det här med riktiga antioxidanter istället för att tvinga i mig det i tablettform. Kombinera ska jag fortsätta med, men tror jag har för lågt just nu.

 

Hittade en sida med hur mycket frukter och liknanade innehåller. Kika in där så kan ni se vad som behövs ätas!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0