Höstlängtan!

Var precis ute och sprang 3 kilometer i Kronoskogen. Kändes skönt att springa idag med.
Har problem med håll även om jag inte ätit på 3 timmar, men detta har väl att göra med min kondition att göra? Jag har kanske lite lite bättre än grundkondition men inte mer. Det tar tid för mig att spring, men det tycker jag bara är bra just nu. Jag vill hålla igång fettförbränningen och då är det bättre att springa länge istället för snabbt och kortare tid.

Vädret är inte det roligaste just nu. Jag längtar sjukt mycket tills hösten. Alla underbara färger och kanske lite solsken om man har tur:) Ska bli mysigt med lite mer stickade tröjor och mössa och vantar på:)


Nu kallar duschen och en riktigt hårinpackning. Imorgon blir det 50-års kalas som gäller! Måste passa på att fukta mitt hår lite innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0