Hjälp?! Vet inte vad jag vill

Enda sedan jag tog studenten har jag varit sjukt osäker på vad jag vill med mitt liv. Det enda jag är säker på är min kärlek, men vad vill jag utöver den då?
Jag började med att göra smycken vilket jag tycker är roligt att göra. Jag är en riktigt pysselmaja och vill någon gång i framtiden starta eget.
Men sedan maj månad detta året har jag utvecklats inom något jag aldrig trodde skulle falla mig in, Träning.
Jag har verkligen förvånat mig själv kan jag säga.

Men nu sitter jag här och tänker, dietist, är det kanske någonting för mig? Skriva en bok - klarar jag av detta? Träningsledare- har jag modet?

Något jag känner ligger mig varmt om hjärtat just nu är att utbilda mig inom kosten för att hjälpa mig själv men främst andra. När man kollar på jordens befolkning så är det alldeles för många som är överviktiga- och det stiger!
Kan jag motivera andra om jag får tillräckligt med kunskap? Jag tror det, Jag vet det!

Men till inläggets stora fråga. Var kan jag utbilda mig? Kan man plugga detta på distans?
Om ni vet något så snälla skriv.
Är tacksam för all hjälp jag kan få:)



Kommentarer
Postat av: Sofi Lindberg

Du har ett jätte bra tränings upplägg :)



Mvh sofi Lindberg

2009-09-14 @ 15:07:51
URL: http://www.metrobloggen.se/sofilindberg
Postat av: estefani

Har du ngt före och efter bild? :P hehe.

Hur länge har du hållt på att träna och hur lång tid tog det innan du såg någon förändring? :)

Kram

2009-09-14 @ 21:23:39
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0