Hektisk dag med skönt avslut!

Igår blev det ett 45 minuters kombinerat fettförbränningspass.
Det är verkligen inget roligt men ska det göras så ska det!
Efter att ha gjort sig iordning efter gymmet igår bar det av till jobbet. Och ja..
Där krånglade typ allt och det var mycket att göra. Bara älskar sånna dagar. Eller INTE!
Usch och fy. Tack gode gud så hade solen letat sig fram när man slutade och inte nog med det så kom baby och hämtade mig så jag fick skjuts hem:)
Blev lite impulsiv kväll igår. Hem och käka lite snabbt och sen åka ut till Lagan och för första gången i mitt liv testa på golflivet.

Blev att vi slog 2 hinkar var och övade lite puttar. I början ville man bara ge upp men man blev ju som tur var lite bättre. När vi kom hem blev det lite mer mat i magen och kolla på en skräckis- Babysitter wanted med lite naturgodis till, Yummie!

En skön nattssömn och här sitter jag med frukkosten i magen och redo för ett stenhårt benpass.
Solen strålar även idag så det blir ut till Lagan igen och testa på korthålsbanan idag.
Ikväll får det dessutom bli en lång promenad eller ut och springa, allt beroende på hur trött man e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0