Fyller på med energi

Sitter här med min frukost som idag består av:
  • Havregrynsgröt med mjölk och kanel
  • 2 knäckebröd med leverpastej och tomat
  • Vindruvor
  • Multivitamindryck (inte juice utan viamintablett)
Hoppas att jag får lite energi för idag är ett stenhårt benpass planerat. Målet är att knappt kunna gå därifrån, då är jag nöjd! Tyckte att det var sjukt tråkigt att träna benen innan men har nu ändra min uppfattning helt där. När man har tränat benen känner man grymmast resultat och det håller väldigt länge! Jag har inte tränat mina ben på över två veckor och dem känns lika hårda som dagen då jag tränade sist. Tack och lov!:)

Nu får jag äta klart så jag kan ta mig till gymmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0