Förbannade axel!

Ja idag påbörjade jag mitt nya träningsschema vilket resulterade till riktigt bra träning!
Kändes riktigt bra och kontakten var 100% Dock envisas min högra axel fortfarande, Tyvärr!

Började dagen med en portion havregrynsgröt med keso och jordgubbssylt i. Smakade bättre än jag trodde. Faktiskt mycket godare än gröt med mjölk och sylt. Så detta ska jag fortsätta med.
Cyklade till gymmet och värmde upp på crossen.
Det blev ett Armar,bröst och magpass idag. Kommer ha grym träningsvärk i magen imorgon vill jag lova. Har inte tränat magen så här hårt innan!

Jag vill dessvärre kunna träna fullt ut hela passet men funkar oftast bara till lite mer än halva passet är avklarat.
Idag klarade jag av att träna hårt hela, men axeln kändes så jag får väl helt enkelt ta och lugna ner mig ändå.

Blev lite nötter och torkade aprikoser innan jag cyklade hem för att ta min proteinshake.

Ikväll ska vi på 50-årskalas och jag har varken bestämt kläder eller frisyr. Är lite sugen på att locka håret, men det tar ju sån tid... Men fint är det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0