En välförtjänt vilodag!

Idag är jag seg!
50-årskalas igår och hej vilket drag! Detta var verkligen ett av de roligaste kalasen jag har varit på!
Blev en hemkost vid 1-tiden inatt och då startade vi datorn och kollade på lite UFC.
Tror jag somnade i soffan för helt plötsligt var det morgon och jag låg i sängen.
Minnet är bra men kort:)

Idag blir det endast någon långpromenad. Ingen träning efter att ha druckit alkohol igår. Ingen vidare att träna dagen efter alkoholkonsumtioner som är mer än lite vin till maten, och igår blev det mer än så.
Imorgon blir det upp och hoppa klockan 4.30 för att vara på jobbet innan 5.15 då jag börjar jobba.
Sen efter är jag ledig enda tills torsdagkväll. Lite typiskt att jag ska jobba just då.
TC där jag tränar har anordnat en tjejkväll på torsdagen med allt inom skönhet,kosmetika hud- och hårvård m.m. Och detta missar jag! Blää och fy för det!

Nu vill magen ha lite frukost och sen blir det vila nästan hela dagen:) Bara ligga och mysa.
Ska bli som min katt idag och hon för gärna göra mig sällskap!


Kommentarer
Postat av: Veronica

filmen var toppen. rekomenderas varmt :)

2009-09-06 @ 13:18:40
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0