Det handlar om att planera.

Nu sitter jag här allmänt seg efter ett jobbpass sedan 5 imorse.
Jag ska orka träna
Jag ska orka träna
Jag ska orka träna.
Så är det bara. Man blir alltid piggare efteråt så det är lika bra. Ska först skaffa mig lite energi.



Sitter just nu och tänker ut hur jag ska träna i veckan. Imorgon ska jag jobba mellan 11-18 så jag ska klämma in träning före eller efter. Före är både skönast och bäst så där löste vi det problemet.
Då kommer frågan till vilka dagar jag inte hinner eller kan träna vilket blir hela helgen antagligen.
Så om allt går som det ska så tränar jag alla dagar utom lördag och söndag. Kanske slänger in en
löparrunda där på söndagkvällen, allt beroende på vad som görs under helgen.

Nu till nästa promlem... Vad ska jag träna idag?
Jag har gjort nya träningsscheman men har inte bestämt någon ordning. Dessutom
krånglar min axel vilket har gjort att jag får hoppa över dem passen ofta.
Dock funderar jag på att köra ett axelpass idag nu när kroppen har blivit så varm.
Kör jag uppvärmning på det med så borde det gå bra.

Ja men då var även detta bestämt. Mot TC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0