Blåbärssoppa for the Win!

Idag var mitt huvud som ett zombiehuvud vilket ledde min morgon till 2 alvedon, massor med vatten, en banan och 45 minuters promenad med vovven.
Efter där släppte lite men det finns då en sak som får bort det mest- en varm dusch! :)

Har lyckats slå några bollar på rangen idag och det gick inte lika bra idag som de andra dagarna, men idag hade jag åtminstonde något att skylla på! Puttningen gick inte alls hehe, men så går det när man inte är som man ska i huvudet.

Funderar på att inte gymma något denna veckan utan vila istället nu när jag ändå inte är på topp. Om jag kan så är jag riktigt sugen på en löprunda på stranden på fredag. Kämpar i mig mat och vatten och köpte hem blåbärssoppa idag så jag får i mig extra med C-vitamin nu med:) Mums:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0