Ansiktsbehandling- otroligt avkopplande men samtidigt plågsamt!

Igår var det vilodag för mig som gällde. Detta för att jag skulle göra min ansiktsbehandling på morgonen.
Jag gick dit väl förberedd på att det skulle göra ont, och jag hade ju rätt.
Allt var superskönt enda tills dem skulle tömma alla porer. Men jag klarade mig från tårar även om det var en hel del jobb för dem. Hon sa att första gången alltid är värst och det är ju självklart.
Var 6e vecka är rekomenderat att gå dit för att tömma porerna och då kostar det bara 300 kr istället för 700 kr som hela behandlingen kostade.

Köpte produkter så jag hoppas på att inom några månader få den hy jag länge velat ha, men viktigast är nog att jag börjar ta väl hand om den så det kommer synas när jag blir äldre.

Nu till träningen!
Min axel har som sagt krånglat lite och skulle gentligen kört ett axelpass idag. Jag skjuter det till imorgon istället vilket kommer bli ett lugnt pass!

Idag ska det först bli långpromenad vid lunch och ut och springa en runda ikväll. Jag hoppas bara att jag inte parerar in min löprunda mitt i en regnskur:P

Nu ska jag göra ett nytt träningsschema hade jag tänkt mig! Får hoppas att detta blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0