Vilket benpass!

Idag blev det ett benpass som heter duga! Körde på hårt och intensivt!
Har ju mina planer idag så kände att jag får köra det väldigt intensivt för att hinna.
Sitter nu med en underbar hårinpackning i håret som ska få sitta någon timme och under tiden ska jag passa på att förbereda allting:)

Presenten ligger fint inslagen så nu är det bara maten som ska lagas med. Blir mycket mat hehe.
Imorgon ska jag hoppa in och jobba mellan 11-18. Alltid gott med extra pengar! Dem behövs ju alltid till något så det är lika bra. Sen ska jag jobba på fredagen inte torsdagen som jag skrev sist. Sen blir det hela helgen på det med.
Pengarna är varmt välkomna!Alltid bra att ha. Enligt mig kan jag nog inte ha för mycket. Finns alltid något man kan göra med dem. Har man miljarder borde man förverkliga drömmar och passa på att skänka lite till forskning m.m.

Oktober är ju bröstcancerns månad men det som är synd är att fler män dör i prostatacancer än kvinnor i bröstcancer, men inte tänker folk på det. Det finns väl blåa bandet om jag inte minns fel, men var kan man köpa dem? Varför har inte prostatacancer en hel månad med insamling för? Varför inte slå ihop dessa under samma månad så kan folk stödja båda istället!


Kommentarer
Postat av: vesna

hahaha jaa =P

2009-10-06 @ 12:31:33
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0