Vilken natt!

Fy för föbelen vad det är jobbigt när man inte kan sova. Vaknade upp inatt och var helt klarvaken. Låg i sängen i 30 minuter ungefär och försökte somna om men det gick inte. DÅ gav jag upp eftersom jag trodde klockan skulle vara 05.00 eller något. Jag går ut i hallen och kollar på klockan, 02.23. Hmm ja detta är ju liiite väl tidigt att gå upp, så det var bara att gå in till sovrummet och räkna får igen.

Utan lycka! Så vid 03.30 gav jag upp och gick ut och la mig i soffan. Det var betydligt skönare men tror inte att jag somnade försen vid 5-tiden och klockan 06.00 så ringde babys klocka och han stormade upp. Lyckades vakna och somna om ett par gånger trots att han gjorde en massa ljud men nu vid 08.00 så fick jag ge upp.

Huvudet sprängs trots att jag har frukost i magen. Min plan var att gå och träna idag men inte med denna huvudvärken. Ska avvakta och se.

Idag kommer det inte gå i många knyck, jag är sjukt seg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0