Vad gör man när suget börjar försvinna?

Sitter här med frukost i magen och hårinpackning i håret. Ine nog med detta så håller jag på att tvätta för fullt med. Lika bra att få det gjort, det är ju inte direkt roligt precis!
Blir träning efter middagstid då jag har lite ärenden som jag måste uträtta först. Är lite sånervös men det blir nog bra.

Har börjat funderapå detta med motivation och liknande. Dem flesta tappar motivationen till att gå till gymmet på sommaren när solen skiner och det är varmt ute. Har insett att jag är helt tvärtom! Jag älskade att gå till gymmet då. Då kunde man känna sig stolt när man gick i sin bikini och defenetivt äta sommarens mat med gott samvete.
Nu till mitt dilemma då.. Jag har sakta men säkert börjat att tappa suget för att gå till gymmet. Det är skitkul när man väl är där men svår att ta sig dit. Förr kunde jag vakna och nästan springa upp ur sängen för att jag skulle till gymmet, medans jag nu gärna ligger kvar och drar mig och sen fastnar med att göra en massa andra saker när jag väl kommit upp.

Kan tänka mig att det är höstens mörker som får en att tappa energin. Dessutom är jag en sån person som gärna håller mig inne när det är grått och tråkigt väder. Men jag är som tur ganska envis och jag vill forsätta med att gå till gymmet 4-5 gånger i veckan. Energin har börjat tryta men jag ska inte låta mörkret sänka mig!


Jag får bannemej rycka upp mig!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0