Utpumpad!

Jisses vilket pass! Det bästa någonsin skulle jag nog vilja påstå!
Idag var det ju dags för det jag älskar- Armar, mage & bröst.
Efter alla onyttigheter denna veckan så tänker jag att jag kör stenhårt 40minters pass på crossen också. Fy fan vad jobbigt rent ut sagt.

Blev ca 50 minuters styrkespass, vila med banan och protein&kolhydratsshake och sen 45 minuter på crossen.
Det kallar jag duga ialla fall! Svettig som en gris blev man och stank väl sådär lagon gott hehe.

iForm har alltid haft ett bra test på hur mycket man förbränner med sin träning men kan inte hitta det. Fick söka efter något liknande och hittade då ett på Kellogs hemsida.

Så idag har min träning sett ut såhär enligt testet:
  • 10 min cykling till och från träning: 88 kcl
  • 50 minuters styrka: 330 kcl
  • 45 min på Crosstrainern: 500 kcl (enligt maskinen)
Sammanlagt blir det: 918 kcl!
Man ska dock tänka på att det inte alltid stämmer och att det varierar från människa till människa.

Jäklar vad bra jag é!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0