Slava på jobbet

Sitter och förlänger min lediga tid idag :)
Börjar jobba vid 11 och har inte börjat göra mig iordning än. Jag vill ju helst bara vara ledig. Hemmafru vore kanske något för mig? Hmm tål att funderas på!

Gårdagen var supermysig och maten var kanongod!
Förrätter:
  • Tunnbrödsrullar med skinka och löksallad
  • Bruschettas
  • Brie och kex
  • Körsbärstomater fyllda med getost och basilika
  • + Lite egengjorda tunnbrödspinnar med flingsalt och ost.
Blev lite av varje. Gott med lite olika!

Huvudrätt:
  • Hemmagjord planka med ryggbiff.
Efterrätt:
  • Gino- Frukt med vit choklad på.

Har ätit för hela veckan så får ta det lugnt på den fronten nu. Inget onyttigt med andra ord!
Nu får jag ta ur tummen och göra mig iordning!
Ciao Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0