Ohh noo!

Min hals har svullnat upp ännu mer under natten. Kan inte fatta vad det är med den.
Jag var ett riktigt öron och halsbarn som liten och jag skämtar alltid om att jag är uppväxt på penicillin. Jag tror dock inte att jag har varit med om detta innan.

Att vara nästan igensvullen i halsen utan att ha ont har aldrig hänt mig. Jag brukar alltid få ont så fort halsen svullnar tills att det nästan lagt sig helt. Jag är inte så förkyld heller utan det är mest att man är täppt. Huvudvärk har jag men det har nog sin förklaring med att jag får för lite syre när jag andas.

Med andra ord, ingen träning idag iheller:( Och imorgon jobbar jag öppning, hur ska jag lyckas komma upp? Slutar säkert med att baby få väcka mig hehe.

Ska iallafall ringa en läkare idag. Kanon att ha det i släkten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0