Nu var det helg även för mig..

Iallafall tills klockan ringer 5.40 imorgon. Men måste säga att det har varit riktigt kul att jobba idag. Mycket att göra, men det är då det blir roligast!
Gick och la mig redan 20.20 igår hehe. Var riktigt trött efter att ha gått upp så tidigt! Tänk då hur det kommer slå på mig ikväll. Kommer väl somna snart då helt enkelt hehe:)

Tänkte att jag skulle vara duktig och sticka till träningen strax. Får bli ett axel/ryggpass. Har känt av min axel nu i veckan så nästan 3 veckors vila har inte hjälpt. Men ibland så har man sig själv att skylla. Uppvärmning är jätteviktigt, framförallt på morgonen då kroppen inte hunnit bli varm.
Nu är dock min kropp varm och go, men lika bra att köra lite uppvärmning ändå!

Målet med dagens träning: Träningsvärk och mindre ryggont på jobbet imorgon!

Får passa på att göra lite smygreklam för jobbet med!
Om ni inte har testat Brownien som finns på 7Eleven så gör det! Du kommer inte bli besviken om du gillar kladdkaka och choklad!
En bit 18:-
En längd 49:-
MUMS!

Gott helgfika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0